FAQ

Mobilet bruger TT-Netværket, som er et netværkssamarbejde mellem Telia og Telenor. Alle brugere ved Telia og Telenor har adgang til begge netværk.

Ja, vi kan altid flytte dit nummer med over til Mobilet. Vigtigt er, at du ikke opsiger dit nummer ved nuværende udbyder.

Man skal være opmærksom på, at såfremt man er i et område, hvor man er på satellitnetværk, så er brugen af mobiltelefonen IKKE reguleret af EU og forbrug takseres til væsentlig højere priser. Man er oftest på satellitnetværk på færge- og flyruter, hvor de traditionelle netværk ikke dækker.

Man kan ikke nødvendigvis se man er koblet på satellitnetværk, derfor anbefaler vi, at du altid er ekstra opmærksom ved brug af telefonen på havet og i luften.

Ekstra simkort der kan bruges i eksempelvis mobile routere, tablets, pc'er mm. Bruger af data fra mobilabonnement.

Ja! Er du privatkunde vil du modtage din faktura på mail. Det er dog ikke muligt at tilmelde den til betalingsservice.

Ja! Du kan tilgå 5G med Mobilet, såfremt telefonen kan håndtere 5G og der er 5G-dækning i området.

Enten ved at sende en SMS til 81111 med teksten 'Forbrug', eller kontakt Mobilet kundeservice.

Forbrugsrapporter på udgående kald og data kan rekvireres på info@mobilet.dk

Skal et nummer spærres udenfor Mobilet åbningstid, ring 80404040.

Vi sender gerne reservesim ud til simskift, hasteoprettelse eller lignende.

1) Genstart telefonen. 2) Nulstil netværksindstillinger. 3) Søg netværk manuelt.

Foretag/modtag opkald via WI-FI med dit Mobilet abonnement.

Elektronisk simkort til brug i kompatible telefoner. Du kan oprette et eSim i stedet for det fysiske simkort under 'Mit Telia'. Efter konto er oprettet, logger man ind og kan vælge 'AKTIVÉR FYSISK SIM-KORT ELLER ESIM'

Elektronisk simkort til kompatible Smartwatches. Bestilles ved Mobilet kundeservice. Efter oprettelse modtager du vejledning via SMS.

Ren mobil er en betegnelse for en samlet telefoni løsning, hvor brugerne udelukkende bruger mobile enheder. I kan stadig beholde og bruge fastnetnumre.

For at flytte dit Mobilet-nummer til anden udbyder, skal fuldmagt fra anden udbyder rekvireres. Denne fuldmagt skal verificeres og underskrives af Mobilet kundeservice. Fuldmagten sendes herefter retur til bruger/kunde.

Fri tale hos Mobilet gælder alle kaldsretninger – også kald fra Danmark til Norden, Baltikum og EU.

Efter de første 3 måneder kan et nummer opsiges løbende måned. Opsigelse skal ske skriftligt til info@mobilet.dk

Du kan få en liste med de lande, hvor Mobilet abonnement kan bruges uden ekstra omkostninger, ved at sende en SMS til 81111 med teksten 'Lande'. Se øvrige muligheder i udlandet her.

Mobilet tilbyder en udlandspakke, der omfatter lande uden for EU. Pakken kan tilvælges med en minimumsperiode på 3 måneder. Se mere her. Priser i øvrige lande kan ses her.

Ikke inkluderet telefoniforbrug afregnes pr. påbegyndt minut og dataforbrug pr. 50 kbits.

Find dokument til tilmelding til leverandørservice her.